ponedeljek, 29. december 2008

...Večer na Madagaskarju... =D


V težko pričakovanem nadaljevanju uspešnice Madagaskar, v kateri se lev Aleš, zebra Martin, povodni konj Slavka, žirafa Milko in četica vojaško organiziranih pingvinov znajdejo na Madagaskarju, se junaki zdaj odločijo, da so bili dovolj dolgo na dopustu in da je čas, da se vrnejo v New York. Pingvini mojstrsko (no, ja, recimo temu tako) popravijo staro strmoglavljeno letalo in vsa družba, skupaj s kraljem Julijem, ki hoče osvajati nove dežele, in njegovo desno roko Maretom odleti z otoškega raja. Načrt je tako nor, da je skoraj izvedljiv, a seveda ne gre vse kot po maslu. V zraku ostanejo samo tako dolgo, da preletijo morsko ožino do najbolj divje celine na svetu - Afrike. Tam v živalskem vrtu vzgojena druščina prvič sreča svoje na svobodi živeče sorodnike ... nekdo med njimi celo dobesedno. Izkaže se, da je letalo strmoglavilo ravno v rezervatu, od koder so že dolgo tega lovci odpeljali leva Aleša. In če se sprašujete, ali mi gre na otročje ... =D ... no, kaj pa vem hehe!Tako se pač počutiš, ko s svojim smehom preglasiš dvorano petletnikov. No pa saj sta bila zraven še dva istih let =D in tudi njima nič bolje ne kaže!


2 komentarja:

Tomaž pravi ...

kaj to si v Xpandu 3D tehniko v koloseju gledala :D ? Jaz sem tam gledal Kung fu Pando pa je bla zakon. Pa so bli tut večinoma samo 5letniki :D si gledala kung fu pando? jaz madagaskarja še nisem, samo po trailerjih zgleda dober :D

Karina pravi ...

Hei! Ne, mi smo šli kar v Planet Tuš v Celju in ni bila 3D tehnika, ampak smo vseeno pokali od smeha =D.Kung fu pando sem že tudi gledala in mi je bila ful všeć, ampak Madagaskar je še boljši, tako da si ga čim čim prej oglej =D.
Lp