ponedeljek, 14. december 2009

Moj novi hobi

... ali pa kar resno delo. Torej, moja dolgoletna želja je bila, da se naučim igranja kakšnega instrumenta, odkar sem po vseh štirih pri sedmih letih zbežala iz glasbene šole v Konjicah. Ne znam obrazložiti, kakšna nagonska sila me je gnala od tam :D, ampak zdaj je, kar je. Nič ne znam zaigrati na svoj sintisajzer, ki sem si ga pri šestih letih prigarala na televizijskem Hugotu,ko je bilo treba igrati Hugota potapljača, nakar me je nesrečno pojedla riba in sem zasedla drugo mesto, prvo mesto pa je zasedel odrasel moški in s sabo domov odnesel prvo nagrado, "dvonadstropni" sintisajzer...meni pa je ostal zadovoljivi enonadstropni Casio! Še zdaj imam nočne more... :D Šalo na stran... Torej, glasbena šola na daljavo se mi je zdela edina prava možnost glede na mojo starost in časovno usklajevanje s študijem.Paket vsebuje tri DVD-komponente, notrni zvezek in pesmarico, omogočen imaš vstop na forum in SKYPE konzultacije s tutorjem. Na koncu, torej po sedemdesetih lekcijah, pa lahko opraviš še izpit.

Torej, čaka me eno leto in pol vaj... nekaj za dušo ;).

Za vse zainteresirane pa še link:http://www.glasbena-sola.com/

Ni komentarjev: