četrtek, 3. december 2009

"Živmu človku se vse zgodi"

Med zabavo odidem po nekaj denarja na bankomat in ...šok! Manjka mi znatna vsota denarja glede na prejšnjo stanje in med premišljevanjem, kdaj in kje mi je uspelo zapraviti to vsoto, pokličem domov po nasvet in se še naprej sprašujem "kje za vraga",ampak se ne morem spomniti... No, samem mestu dogodka se ni dalo nič spremeniti in zato naslednji dan odidem na banko in povprašam za transakcije v minulem tednu, nakar ugotovim, da sem bila prvega decembra v Kranju in sem tam dvignila manjkajočo vsoto. Vse lepo in prav, ampak jaz sem prvi december preživela v Mariboru na faksu, popoldne pa zagotovo nisem časa "zabijala" v Kranju. Nakar ugotovijo, da je prišlo do tegale po svoje posrečenega spleta okoliščin; prvega decembra se je banki v Kranju nekako sesul sistem in je bilo potrebno "ročno" knjiženje" fizičnih dvigov in pologov in ravno ta dan je v banko prišla gospa s priimkom Ljubič :D, torej moja sopriimkinja. Skratka, dvignila je zame kar veliko vsoto gotovine, bančnik pa je njen transakcijski račun v računalniku poiskal kar pod priimkom in ne po številki tr. računa, a je očitno kliknil na moje ime in priimek in me lepo olajšal za kupček evrov. Ja, naključja so kdaj fascinantna. No, zdaj je že urejeno, verjetno pa ne bi imela nič proti, če bi gospa ta dan opravila kakšen velik polog :D. Šala!
Lep pozdrav.

Ni komentarjev: